Album

de eerste stapjes

september 2014

De audities voor het Remunjs TheaterKoor waren overweldigend. Men kon merken dat de meesten goed voorbereid naar de auditie waren gekomen. Met trots melden we jullie dat we met zo’n 30 leden van start kunnen gaan aan de repetities. Een allereerste concert is ook reeds gepland tijdens één van de kerstconcerten van Max Smeets met Liesbeth List in Harderwijk.
Voor de mensen die nog schroom hadden om zich aan te melden, organiseren we een OPEN repetitie. Op maandag 13 oktober 2014 is iedereen, die graag zingt, welkom om de allereerste repetitie mee te beleven. Op deze manier kan je de vibes voelen die zo’n repetitie teweeg brengt. Wil je nadien graag aansluiten, dan krijg je later nog de kans om auditie te doen.

Geplaatst door:Max Smeets

Afbeelding(en)